Saturday, March 18, 2017

Fifty Shades Darker



Hi guys! Sorry for being MIA! I really had a lot of things to do and I couldn't find the time for my blog but now I am so inspired and I can't wait to share with you my new posts!
First of all, I wanted to show you this outfit that I really like because it perfectly describes my style.
 I was always into classic and I definitely agree with this sentence by Coco Chanel - Simplicity is the keynote of all true elegance.


Sometimes I love to add something to my classic outfits that will make them look even better.
In February I watched the movie Fifty Shades Darker (I like it more than the first one) and suddenly I got inspired by the title of the film. I came up with this combination, I called my friend and I told her
that she has to take some pictures of me in this outfit.
 So, here it is, classic yet beautiful. Black turtleneck, gray skirt and these fabolous knee high boots.



Zdravo dragi moji! Izvinite što me nije bilo dugo na blogu. Imala sam dosta obaveza i nikako nisam uspela da nađem vreme za sastavljanje novih tekstova ali sada sam veoma inspirisana i jedva čekam da sve podelim sa vama!
Pre svega, htela sam da vam pokažem ovaj autfit koji mi se mnogo dopada zato što na neki način prikazuje moj stil oblačenja. Volim klasične stvari i definitivno se slažem sa Coco Chanel koja je rekla da je jednostavnost glavna odlika prave elegancije.
Na svakodnevne autfite volim da dodam neke detalje koji će učiniti da kombinacija izgleda interesantnije.


U februaru sam odgledala film Pedeset nijansi mračnije ( tri puta mi je bolji od prvog dela) i odjednom mi je sinula ideja za ovaj autfit. Sve sam lepo smislila, pozvala sam drugaricu i rekla joj da mora da me slika u ovoj kombinaciji.
Ja sam oduševljena slikama i ovim klasičnim, a opet lepim autfitom i nadam se da će vam se svideti. Crna rolka, siva suknja i ove savršene čizme do kolena.




                                                                          Love, Andrea

No comments:

Post a Comment