Saturday, January 28, 2017

Zašto Su Golden Rose Karmini Moji Omiljeni?


Konačno novi tekst je tu! Ovoga puta pripremila sam vam nešto malo drugačije od onoga što ste navikli od mene do sada. Htela sam da uradim recenziju ovih Golden Rose karmina koji su po meni jedni od najbojih na našem tržištu!




Ja bez karmina ne izlazim iz kuće! Obožavam da isprobavam nove i da ih uzimam u različitim nijansama. Imam sigurno jedno dva nesesera puna različitih karmina i  kad god naiđem na neki novi obavezno ga kupim. Karmina nikad dosta, zar ne? Nisam neki ljubitelj mat karmina, više volim kada imaju bar malo sjaja i kada mi usne izgledaju hidrirano. Tako sam prošle godine u potrazi za savršenim karminom naišla na ove Golden Rose i od tada samo njih koristim. Oni imaju u sebi vitamin E koji hidrira vaše usne, veoma su povoljni i bez preterivanja stoje ceo dan!

Ove tri su moje omiljene nijanse - broj 105, 109 i 103


p.s. Ovaj tekst nije sponzorisan, već sam ja htela da vam otkrijem ove karmine koji su me oduševili!



Love, 
                       Andrea XoXo






2 comments:

  1. Dugo trazim neki postojan karmin a da pritom ima lepe nijanse, moracu da poslusam tvoj savet i probam ove pa javljam utiske!

    ReplyDelete