Sunday, November 6, 2016

What's In My Bag ?

Through the week when I have classes, in my bag I always have a notebook where I can write everything that we learn that day. However, since I am control freak, I also have this small one which I use to plan my day, week and where I put everything I have to buy in those days. And colorful pens. Nothing without them!

Tokom nedelje imam dosta predavanja i zbog toga u torbi uvek moram da imam jedan veliki rokovnik kako bih zapisala sve. Budući da sam opsednuta organizovanjem pored tog rokovnika moram da imam i jedan manji u kojem pišem sve što treba da uradim tog dana ili nedelje i sve što treba da kupim. Sa olovkama u boji sve to izgleda preglednije i lepše.



The next thing is this small bag where I put my mini makeup collection. I love to have this with me because I can fix my makeup through the day and be ready for every occasion.
Sledeće što možete naći je ovaj neseser u kojem se nalazi moja mini makeup kolekcija. Volim ova da nosim u torbi jer onda mogu da popravim šminku tokom dana i da tako uvek budem spremna za svaku priliku!


In this cute mini bag I keep bobby pins, hair bands, dry shampoo, tissues and refreshing mints that I adore.
U ovoj slatkoj plavoj torbici mi stoje ukosnice i gumice za kosu, šampon za suvo pranje kose, maramice i osvežavajuće bombonice koje obožavam!


Sunglasses and reading glasses are always in my bag! Naočare za sunce i za vid su uvek u mojoj torbi!


Of course the two things I don't leave my house without are my wallet and phone.
Naravno, dve stvari bez kojih ne napuštam kuću su novčanik i telefon.


Have a great week!
Andrea, XoXo


No comments:

Post a Comment