Sunday, October 2, 2016

Let's talk about...


Did you ever feel like whenever you start to plan something good for your life and you actually start to realize that plan, life hits you and puts you some obstacles that seems so hard to pass?
I always felt like that, and let me tell you something I used to give up literally every single time when that happend. I was probably thinking that it's not meant to be or it's just not for me and that's it, I give up.
Now I realize how stupid that was and how those things were sings to help me.
First of all to see if that is what I really want, because then it won't be a problem for me to go through all those obstacles. After passing those obstacles I will definitely learn something and it will make me stronger.
When I finally reach my goal I will appreciate it more and I will be proud of myself not just because I achieve it but also because I didn't give up at any single moment.

Don't give up, one day you will look back and be glad you didn't!

------------------------------------------------------------

Da li ste primetili da kad god isplanirate nešto dobro da uradite za sebe i za svoj život i taman što započnete to, odjednom u životu vam se pojave prepreke koje je teško savladati?
Svaki put sam osetila da mi se to dešava i da budem iskrena prema vama svaki put ja sam odustala. Verovatno sam razmišljala kako to nešto nije suđeno da se desi ili kako to jednostavno nije za mene i to je to, odustajem.

Tek sada shvatam koliko je taj potez bio glup i kako su to bili znakovi koji su mi zapravo pomagali a ne odmagali. Pre svega ukazivali su mi na to da li je to nešto što stvarno želim jer ako je tako onda mi neće biti nikakav problem da ih savladam. Kroz celo to iskustvo ja ću sigurno naučiti nešto, izvući ću pouku iz toga i definitivno će me ojačati.

Kada konačno ostvarim svoj cilj, ceniću ga mnogo više i biću ponosna na sebe ne samo zato što sam ga ostvarila nego i što nijednog trenutka nisam odustala.

Nemoj da odustaješ jer jednog dana kada pogledaš unazad biće ti drago što nisi!


                                                                 Andrea XoXo

No comments:

Post a Comment