Sunday, October 16, 2016

New Hair!



As you noticed by now, I love to change my hair and to try different hairstyles. I think that I've changed it al least 3 times till now.  It is something that I enjoy to do, something that always makes me happy because I personally think that in general changes are good and they help us to make our life a little bit more interesting.
For me going to hairdresser is some kind of therapy and when I leave hairsalon I feel so much better. Hair is something that you can play with, because it will grow and if you don't like its size or color, you can always changed it in the way you want it to be!

I've found hairstylist that I am really satisfied with! They can do anything that you imagine with your hair and the most important thing, they will make your hair look smooth, soft and shiny!
You can check their IG here https://www.instagram.com/milica.antonijevicjelicic/

-------------------------------------------------------------------------

Kao što ste i mogli da primetite do sada, ja obožavam da menjam izgled svoje kose. Mislim da sam do sada to učinila barem tri puta. To je nešto u čemu ja stvarno uživam i nešto što me uvek učini srećnom. Generalno smatram da su promene veoma dobre i da nam omogućavaju da učinimo naš život interesantnijim i samim tim zabavnijim. Za mene odlazak u frizerski salon je neka vrsta terapije i svaki put kada izađem iz salona ja se osećam znatno raspoloženijom i srećnijom nego kada ulazim.
Kosa je jedan deo vas sa kojom uvek možete da eksperimentišete jer na kraju krajeva ako ste je skratili ona će porasti kad tad, ako vam se trenutno ne sviđa dužina ili boja vaše kose onda je možete bez ikakvih problema promeniti i napraviti da izgleda baš onako kako ste zamislili!

Ja sam pronašla frizerski salon sa kojim sam stvarno zadovoljna. Kako god ja zamislim i poželim da moja kosa izgleda oni to lako realizuju, a da pritom ona ostane mekana i da ima taj prirodni sjaj!
Možete da pogledate njihov instagram ovde https://www.instagram.com/milica.antonijevicjelicic/





Andrea, 
      XoXo

No comments:

Post a Comment